قیمت لایت باکس ارزان

لایت باکس ارزان قیمت

فهرست: قیمت لایت باکس ارزان

لایت باکس ارزان قیمت

سفارش لایت باکس ارزان قیمت

لایت باکس ارزان قیمت یک گزینه مقرون به صرفه برای افراد و کسب‌وکارهایی است که به دنبال راه حل نورپردازی جذاب و با کیفیت هستند. با این گزینه، می‌توانید با هزینه کم، از فواید و تأثیرات بصری لایت باکس برخوردار شوید و تبلیغات یا دکوراسیون خود را بهبود بخشید. اگر به دنبال سفارش لایت باکس ارزان قیمت هستید در این بخش با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

لایت باکس ارزان قیمت را از ایمن موج سفارش دهید!

درصورتی که به تازگی یک کسب و کار جدید آغاز کرده‌اید و تمایل به داشتن یک تابلوی لایت باکس اقتصادی و جذاب دارید، این بخش به شما کمک خواهد کرد. در این بخش با مزایای لایت باکس های ارزان قیمت ایمن موج آشنا خواهید شد و می توانید نسبت به ثبت سفارش انواع لایت باکس های ارزان قیمت کنید.

 

لطفا بخوانید: قیمت تلویزیون شهری

 

انواع لایت باکس ارزان که توسط ایمن موج تولید می شوند:

انواع لایت باکس ارزان‌قیمت با توجه به ترجیحات مشتریان، بر اساس ویژگی‌های مختلف به طراحی و ساخت می‌پردازند. این ویژگی‌ها شامل ابعاد تصویر، متریال ساخت، نوع چاپ و کیفیت آن، و سیستم نورپردازی می‌شوند. حتی با توجه به محدودیت بودجه، امکان دارد لایت باکس ارزان با کیفیت بالا سفارش داده شود. به این ترتیب، از لحاظ مواد با کیفیت و هزینه مقرون به صرفه می‌توانید لایت باکس مطلوب خود را سفارش دهید.

 

دسته‌بندی انواع لایت باکس ارزان‌قیمت به صورت زیر است:

لایت باکس فریم لس: پرفروش‌ترین نوع با قاب آلومینیومی، لامپ‌های اس‌ام دی و چاپ با قابلیت رؤیت در شب. همچنین، نوع پارچه کشسانی نیز بر روی قیمت تأثیر دارد.

لایت باکس کریستالی: این نوع از دو لایه پلکسی گلاس و یک لایه چاپ بک لایت تشکیل شده است و بر روی سطوح مختلف مانند دیوارهای سنگی، چوبی و گچی قابل نصب است.

لایت باکس مگنتی: از آهنربا در ساختار آن استفاده شده و قاب آلومینیومی قابل باز و بسته شدن را دارد. این تابلوها در رنگ‌های مختلف سفارش داده می‌شوند.

لایت باکس اسنپ فریم: یکی از بهترین گزینه‌ها برای تابلوهای تبلیغاتی با مقاومت و ماندگاری بالا، مخصوصاً به عنوان تابلوهای تبلیغاتی، است.

 

نحوه سفارش لایت باکس ارزان قیمت ایمن موج

برای ثبت سفارش و دریافت لیست تابلو لایت باکس ارزان قیمت با شماره تلفن 02188921200 – 02188921201 و 09384546828 در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *