لایت باکس فریم لس | خرید، سفارش، قیمت

لایت باکس فریم لس یکی از بهترین و به‌روزترین انواع لایت باکس‌ ها است که با طراحی منحصر به‌فرد خود، به فضای داخلی و دکوراسیون شما ظاهری زیبا و مینیمال اضافه می‌کند. طراحی این لایت باکس به‌گونه‌ای است که با کاهش حداقلی قاب یا حتی حذف آن، به بینندگان خود تجربه بصری عالی و جذابی ارائه می‌دهد.

این تابلوهای کم‌حجم با ضخامت کم، مشابه بهره‌برداری از یک صفحه نمایش باریک ال‌ای‌دی، توانایی جلب توجه و توجه مخاطبان شما را دارا هستند. حتی زمانی که موسسه، شرکت یا کسب‌وکار شما در حال تعطیلی باشد، لایت باکس‌ها توانایی ادامه جذب مشتریان و تبلیغات شما را دارند و تبلیغات شما همچنان به فعالیت خود ادامه خواهند داد. اگر قصد تهیه، سفارش و خرید لایت باکس فریم لس یا پارچه ای دارید در این بخش با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در خصوص این محصول کسب کنید.

لایت باکس فریم لس

برخی مجموعه هایی که افتخار خدمت رسانی به آنها را داشته ایم

باکس فریم لس طرح 2 min

مراحل تولید لایت باکس فریم لس

ین تابلوها براساس اصول کلی ساختار لایت باکس طراحی شده‌اند و قاب نازک آن‌ها از آلومینیوم ساخته شده که دارای استحکام بالا و مقاومت کامل در برابر زنگ‌زدگی است.

نور در داخل لایت باکس از لامپ‌های کم‌مصرف SMD و LED که در سمت دیوار یا از طریق کف تابلو قرار داده شده‌اند، تابلو را روشن می‌کند. این لامپ‌ها برای ایجاد نور یکدست و با کیفیت در تصویر، از طراحی دقیقی برخوردارند.

پس از قرارگیری چاپ بک لایت روی تابلو، یک لایه پلکسی یا لمینیت شفاف یا مات جهت حفاظت به ورق انتهایی لایت باکس اضافه می‌شود. این لایه‌ها با مهره‌ها در قسمت لبه تابلو به ورق انتهایی لایت باکس (که ممکن است از ام دی اف یا پی وی سی ساخته شده باشد) چسبانده می‌شوند. اتصالات به راحتی در شیارهای قاب قرار می‌گیرند تا تمامی قسمت‌های لایت باکس به هم متصل شوند.

برای ثبت سفارش و دریافت لیست قیمت لایت باکس فریم لس با شماره تلفن 02188921200 – 02188921201 و 09384546828 در تماس باشید.

لایت باکس فریم لس پارچه ای!

در این مدل، بک‌لایت با طرح دلخواه شما به صورت تمام‌ رنگی روی پارچه چاپ می‌شود که از جدیدترین فناوری چاپ دیجیتال با استفاده از دستگاه‌های چاپ سابلیمیشن بر روی پارچه بهره می‌برد. این فرایند به شما امکان می‌دهد طرح خود را با کیفیت بسیار بالا و بهترین نسخه گرافیکی آن روی پارچه چاپ کنید.

لایت باکس فریم لس پارچه‌ای در ابعاد مختلف، از کوچک تا بزرگ، قابل تولید است. در ابعاد بزرگتر، ممکن است چند سازه کنار هم قرار بگیرند تا به دلیل فریم لس بودن پارچه‌ها، تصویری یکدست ایجاد کنند. به همین دلیل برای لایت باکس فریم لس پارچه‌ای، محدودیتی در اندازه وجود ندارد و با ترکیب چند واحد می‌توان به راحتی تصویری یکپارچه را به نمایش درآورد.

فریم لس‌ها به ابعاد دلخواه و تطابق با محیط داخلی و خارجی انتخابی متناسب با نیازها ارائه می‌دهند و می‌توانند به اندازه‌ی سفارشی تولید شوند. همچنین جهت افزایش محافظت، یک لمینت مات روی آن‌ها اعمال می‌شود.

چاپ بک‌لایت در این نوع از لایت باکس‌ها با استفاده از تکنولوژی UV انجام می‌شود که جایگزین مناسبی برای چاپ پارچه‌ای در فضاهای باز است. این نوع چاپ از نظر کیفیت و مقاومت بسیار عالی عنوان می‌شود.

تعویض چاپ و تصویر در این نوع از لایت باکس‌ها بسیار آسان است. کافی است اتصالات گوشه‌ای را بدون نیاز به تخصص و ابزار خاصی باز کرده، چاپ قبلی را خارج کرده و به جای طرح جدید قرار دهید، سپس دوباره اتصالات را ببندید.

البته برای تهیه، سفارش و خرید لایت باکس فریم لس پارچه ای می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با ما در تماس باشید تا ضمن برخورداری از مشاوره کاملا تخصصی، مشاوران ما به سوالات شما در زمینه تهیه لایت باکس فریم لس پارچه ای توضیحات کاملی ارائه دهند.

راه‌اندازی لایت باکس فریم لس

لایت باکس فریم لس را می‌توانید به چندین روش نصب کنید. این تابلوهای لایت باکس را می‌توانید از سقف آویزان کنید، آنها را روی دیوار نصب کنید یا به عنوان یک نمایشگر بازاریابی مستقل از طریق پایه‌ها و استندها استفاده کنید.

راه‌اندازی لایت باکس فریم لس
کاربرد لایت باکس فریم لس در صنعت

کاربرد لایت باکس فریم لس در صنعت

کاربردهای لایت باکس فریم لس بسیار گسترده هستند و شامل موارد زیر می‌شوند:

نمایشگرهای فروشگاهی بزرگ و فروشگاه‌های خرده فروش، منوها و تابلوهای رستوران‌ها، نمایش پوسترها در گالری‌های هنری، تابلوهای اعلان و اطلاع‌رسانی برای رویدادها و افتتاحیه‌ها، نمایشگرهای مناسبتی در تبلیغات نمایشگاهی، مناسب برای فضاهای عکس‌برداری و پس‌زمینه‌های تصویربرداری، استفاده در کمپین‌ها و استراتژی‌های بازاریابی، پارتیشن‌ها و دکوراسیون داخلی فضاها، نمایش تبلیغات در هتل‌ها، کتابخانه‌ها و محیط‌های آموزشی، نمایش پوسترها در مراکز خرید، فرودگاه‌ها و رستوران‌ها، مورد استفاده در نمایشگاه‌ها عکس و تبلیغات فست‌فود، نمایش تبلیغات در مترو و فضاهای باز و بسته، منوی رستوران‌ها و نگارخانه‌ها، صندوق پذیرش در داروخانه‌ها، تابلوهای راهنما و نمایشگاه‌ها و اماکن عمومی، نمایش تبلیغات داخل شرکت‌ها، مورد استفاده در بازار موبایل و سالن‌های سینما، تابلوهای اطلاع‌رسانی در آرایشگاه‌ها، نمایش تبلیغات در باشگاه‌های ورزشی، تابلوهای اطلاع‌رسانی در مطب‌های پزشکان و هر جای دیگری که به نیاز به تبلیغات یا اطلاع‌رسانی دارید.

برای ثبت سفارش و خرید لایت باکس فریم لس با شماره تلفن 02188921200 – 02188921201 و 09384546828 در تماس باشید.

مزایای سفارش و خرید لایت باکس فریم لس

– امکان سفارش صفحه نمایش با کیفیت و ابعاد دلخواه در اندازه‌های A2، A3، A4، A5، A6 و A7 به صورت عمودی یا افقی.

– انواع فریم لس از جمله ایستاده و آویزان قابل سفارش هستند، به صورت یک‌طرفه یا دو‌طرفه که امکان دید دو برابر را به تماشاگران می‌دهد.

– امکان نصب به‌صورت پایه‌دار، دیواری، آویزان، و یا مستقل.

– گرافیک چاپ سابلیمیشن در نمونه‌های پارچه‌ای با کیفیت بسیار بالا قرار دارد.

– راه‌اندازی آسان و مهره‌های اتصال در قسمت شیار از نظر بصری جذابیت دارند.

– حمل‌ونقل آسان‌تر و با کم‌هزینه‌تر.

– روشنایی ال‌ای‌دی با عمر طولانی بیش از 40000 ساعت با مصرف پایین انرژی و صرفه‌جویی در مصرف برق دارد.

– امکان ارتقاء لامپ‌ها به‌صورت نردبانی و از لبه‌ها برای روشنایی بیشتر فراهم است.

– وزن کم و ضخامت حداقل.

– امکان استفاده در قالب شاسی بدون نور.

– هزینه نگهداری کم.

– انتخاب برتر برای ابزار تبلیغاتی در سال 2021.

قیمت لایت باکس فریم لس چقدر است؟

هزینه خرید لایت باکس فریم لس به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله اندازه و ابعاد مورد نظر، نوع چاپ بک لایت، و مکان نصب (دیواری، آویزان یا ایستاده) و همچنین بودجه شما. ما تضمین می‌کنیم که محصولات ما با کیفیت عالی و بهترین قیمت ممکن عرضه می‌شوند. ما باور داریم که بزرگترین دارایی ما، اعتماد و رضایت شماست. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه چگونگی سفارش لایت باکس فریم لس و دریافت مشاوره تخصصی، لطفا از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با ما در تماس باشید.

شیوه ثبت سفارش، لیست قیمت و خرید لایت باکس فریم لس

شیوه ثبت سفارش بسیار ساده است. برای ثبت سفارش و دریافت لیست قیمت لایت باکس فریم لس با شماره تلفن 02188921200 – 02188921201 و 09384546828 در تماس باشید.

برای دریافت لیست آخرین قیمت خرید لایت باکس فریم لس می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با ما در تماس باشید.

بله ما در ایمن موج، توانایی اجرای هر نوع پروژه با هر نوع ابعادی را خواهیم داشت.

بله، قیمت سفارش خرید لایت باکس فریم لس بسته به مواردی که در متن مطرح شد، متغییر است.

از سیستم روشنایی SMD یا LED با مصرف کم برق برای نوردهی استفاده می‌شود.

بله، تعویض تصاویر در آنها بسیار ساده است.

آنها می‌توانند به دیوار نصب شوند یا به عنوان تابلوهای آویزان یا استندی استفاده شوند.

نمونه کار های اخیر لایت باکس فریم لس ایمن موج

ایمن موج آماده انجام پروژه های مجموعه های خصوصی و دولتی در سراسر کشور می باشد.

لایت باکس مگنتی
مگنتی
لایت باکس مگنتی
لایت باکس فریم لس
لایت باکس فریم لس
لایت باکس فریم لس
لایتباکس فریم لس
باکس 5
ایمن موج
 لایت باکس اسنپ فریم
لایت باکس
لایت باکس
باکس 3
باکس 2
لایت باکس

برای ثبت سفارش و دریافت لیست قیمت لایت باکس فریم لس با شماره تلفن 02188921200 – 02188921201 و 09384546828 در تماس باشید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *