sign1 main

سفارش تابلو راهنما sign

تابلو راهنما یا “Sign” یک سازه یا نماد است که به منظور هدایت افراد به مکان‌ها یا اطلاع‌رسانی در موقعیت‌های مختلف استفاده می‌شود. این تابلوها می‌توانند اطلاعات مانند نام مکان، جهت، فاصله، یا هر نوع دستوری را به صورت گرافیکی و تصویری ارائه دهند. برای سفارش تابلو راهنما sign در ادامه با ما همراه باشید.

 

فهرست مطالب

تابلو ساین (sign) چیست؟

برای ارائه اطلاعات مسیریابی به مراجعین اماکن به صورت نوشته و آیکون مورد استفاده قرار میگیرد.

تابلوهای راهنما یا ساین (sign ) یکی دیگر از محصولات شرکت ایمن موج هوشمند می باشد.

این مدل تابلوها در جهت تسریع به هدف رسیدن مراجعین نصب و بهره برداری می شوند.

این تابلوها که به آنها ساین دیواری هم گفته می شود در ادارات ، سازمان ها ، شرکت ها ، کارخانه ها ، فروشگاه ها ، مراکز آموزشی ، ورزشی ، درمانی و بیمارستانها ، بانک ، هتل ، فرودگاه ، مترو و … برای معرفی اتاق ها ،نمادهای هشدار و امنیتی ، اطلاع رسانی و … استفاده زیادی دارند و بسیار مهم می باشند .

سفارش تابلوهای راهنمای دیواری ، برای هر مجموعه نیاز به رعایت استاندارد های مورد نیاز آن مجموعه می باشد، که هنگام ساخت تابلوی راهنمابه این نکته باید توجه ویژه ای کرد.

تابلو راهنما طبقات

برای تکریم هر چه بهتر مراجعه کنندگان و جلوگیری از ایجاد سردرگمی انان از تبالوهای راهنمای طبقات استفاده می شود که این خود باعث صرفه جویی در هدر رفت مراجعین و بازدهی بیشتر آن سازمان ، اداره یا مجموعه می شود.

مراجعین بدون فوت وقت و پرس و جو مستقیما به سراغ محل هدف خود می روند .

تابلو راهنما ، تابلو اداری

نشان هایی برای بهتر شدن مسیر یابی افراد.

با نصب آنها به راحتی شناسایی محل برای مراجعین ساده تر می شود .

این تابلو ها که جزو الزامات همه ساختمانهای دولتی و دیگر اماکن هستند به شکل های کامپوزیت ، پلکسی گلاس ، فلکسی فیس و … 

پیشنهاد ایمن موج این است تابلوهایی را سفارش بدهید که روشنایی آن از smd و زمینه آن از پلکسی گلاس یا  کامپوزیت باشد و همچنین امکان تغیرات نوشته ها و تصاویر آن به سادگی میسر باشد .

تابلو راهنما

موارد استفاده از تابلو راهنما sign

تابلوهای راهنما یا Sign در انواع مکان‌ها و شرایط مختلف برای هدایت و اطلاع‌رسانی به افراد استفاده می‌شوند. موارد استفاده از تابلوهای راهنما عبارتند از:

خیابان‌ها و تقاطعات:

جهت‌دهی به رانندگان: تابلوهای راهنما در تقاطعات و خیابان‌ها نصب می‌شوند تا رانندگان را درست هدایت کرده و اطلاعات مرتبط با مسیرها و مقصدهای مختلف را ارائه دهند.

فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های حمل‌ونقل عمومی:

هدایت مسافران: در ایستگاه‌های اتوبوس، ایستگاه‌های قطار، و فرودگاه‌ها، تابلوهای راهنما به مسافران کمک می‌کنند تا به راحتی به سمت پلتفرم‌ها یا سایر خدمات هدایت شوند.

مراکز خرید و تجاری:

موقعیت فروشگاه‌ها و خدمات: تابلوهای راهنما در مراکز خرید به مشتریان کمک می‌کنند تا مکان‌های مورد نظرشان را به سرعت پیدا کنند.

مکان‌های عمومی و تفریحی:

هدایت در پارک‌ها و موزه‌ها: در مکان‌های عمومی و تفریحی، تابلوهای راهنما به بازدیدکنندگان کمک می‌کنند تا به راحتی به بخش‌ها و جاذبه‌های مختلف دسترسی داشته باشند.

مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها:

جهت‌دهی به کلاس‌ها و ادارات: در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، تابلوهای راهنما به دانشجویان و بازدیدکنندگان کمک می‌کنند تا به سرعت محل‌های مختلف را پیدا کنند.

مکان‌های مذهبی:

جهت‌دهی به مساجد و کلیساها: در مکان‌های مذهبی، تابلوهای راهنما می‌توانند به مراجعین کمک کنند تا به سرعت به مکان‌های مورد نظر برسند.

تابلوهای راهنما در واقع یک ابزار ارتباط بصری مهم هستند که به افراد کمک می‌کنند تا در مکان‌ها و مواقع مختلف به راحتی حرکت کنند و اطلاعات لازم را دریافت کنند.

سفارش تابلو راهنما sign از مجموعه ایمن موج

برای ثبت سفارش و دریافت لیست قیمت تابلو راهنما sign با شماره تلفن 02188921200 – 02188921201 و 09384546828 در تماس باشید.

 

قیمت سفارش تابلو راهنما sign بر چه اساسی تعیین می شود؟

قیمت سفارش تابلو راهنما (Sign) بر اساس چندین عامل تعیین می‌شود. موارد زیر از جمله عوامل مهمی هستند که در تعیین قیمت نقش دارند:

ابعاد تابلو: ابعاد فیزیکی تابلو، به عنوان یکی از اولین و مهمترین عوامل، تأثیر زیادی در قیمت دارد. تابلوهای بزرگتر معمولاً قیمت بیشتری دارند.

جنس و مواد استفاده شده: نوع جنس و مواد سازنده تابلو نیز تعیین‌کننده قیمت است. برخی از تابلوها از آلومینیوم، پلاستیک، چوب، یا فلزات دیگر ساخته می‌شوند که هرکدام هزینه‌های متفاوتی دارند.

نوع چاپ و گرافیک: اگر چاپ بیشتر جزئیات داشته باشد و از گرافیک‌های پیچیده استفاده شده باشد، قیمت به دلیل پیچیدگی و زمان بیشتر افزایش می‌یابد.

نورپردازی (اگر وجود داشته باشد): اگر تابلو دارای نورپردازی (Backlit) باشد، هزینه آن به دلیل استفاده از تکنولوژی نوری افزایش می‌یابد.

مقدار سفارش: تعداد تابلوهایی که در یک سفارش ساخته می‌شوند نیز تأثیرگذار است. معمولاً سفارش بیشتر، در هزینه هر تابلو تأثیر کاهشی دارد.


نحوه نصب: هزینه نصب تابلو نیز می‌تواند در قیمت نهایی تأثیرگذار باشد. نصب زمینی، نصب دیواری، یا هر نوع نصب خاص دیگر ممکن است هزینه‌ها را تغییر دهد.
تکنولوژی مورد استفاده:

استفاده از تکنولوژی‌های خاص مانند نمایشگرهای LED یا تکنولوژی‌های نورپردازی پیشرفته ممکن است هزینه را افزایش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *